Peugeot Speedfight 2

PÄIVITETTY 72H
1 000 €
SPEEDFIGHT 2 neste
Päivitetty 21.06.2026 Raahe, Pohjois-Pohjanmaa
ID 3376079
next
prev
Peugeot Speedfight 2
Peugeot Speedfight 2
Peugeot Speedfight 2
Peugeot Speedfight 2
Peugeot Speedfight 2
Peugeot Speedfight 2
Peugeot Speedfight 2
Peugeot Speedfight 2
Peugeot Speedfight 2
Peugeot Speedfight 2
Peugeot Speedfight 2
Peugeot Speedfight 2
Peugeot Speedfight 2
Peugeot Speedfight 2
Peugeot Speedfight 2
Peugeot Speedfight 2
PÄIVITETTY 72H
VARATTU 30.6 1050€. vaihdot mieluiten mutta voi tulla tuolla hinnalla ostamaankin. Ei sit mitää lussuja. 2 tahti skootterit etusijal.
Perustiedot
Rekisterinumero
XF-895
Ilmoitustyyppi
Myydään
Mittarilukema
1 000 km
Väri
Punainen
Moottori
70 cm³, 2-tahti
Ajoneuvolaji
Skootteri
Vetotapa
Hihnaveto
Vuosimalli
2001 (ensirek. 7-2002)
Omistajia
3

Laske vakuutuksen hinta tälle moottoripyörälle

IF
Ajoneuvon historia Suomessa
Tarkista ajoneuvon aiemmat omistajat, katsastukset ja vakuutukset Rekkari.fistä. Hinta alkaen 2,90 €.
Lisätiedot

Siitäpä ois suht pirtsakka KILVELLINEN pösö vaikkapa päivittäiseen ajoon. Itsellä pösö on ollut 2024 syksystä saakka ja viime kesästä/syksystä asti sillä ajellut. Ostosta asti tätä on tullut laiteltua ja osiin mennyt helposti päälle 1000€ (kuitteja löytyy).


Mennäämpä vaikka tekniikkaan.


-70cc airsal, josta huuhteluita viilattu hieman ja siistitty. +-1000km ajettu.


-Voca racing pwk 21mm.


-Naraku racing hpc kampi


-Diy c16, muokattu roksin c16 kaavoja et saa tehtyä pösölle (yhe paisari alun palan pois ku alkukäyrä on pidempi pösös).


-Polini hispeed vari 5.5g rullil.


- 30% polini...

Siitäpä ois suht pirtsakka KILVELLINEN pösö vaikkapa päivittäiseen ajoon. Itsellä pösö on ollut 2024 syksystä saakka ja viime kesästä/syksystä asti sillä ajellut. Ostosta asti tätä on tullut laiteltua ja osiin mennyt helposti päälle 1000€ (kuitteja löytyy).


Mennäämpä vaikka tekniikkaan.


-70cc airsal, josta huuhteluita viilattu hieman ja siistitty. +-1000km ajettu.


-Voca racing pwk 21mm.


-Naraku racing hpc kampi


-Diy c16, muokattu roksin c16 kaavoja et saa tehtyä pösölle (yhe paisari alun palan pois ku alkukäyrä on pidempi pösös).


-Polini hispeed vari 5.5g rullil.


- 30% polini vastapainejousi.


-Polini hihna.


-Stage6 sport pro kytkin malossin hard jousil.


-Just laitoi uuen jäähyttävän kytkinkellon.


- Bigvalve imut (eli kiinan kopiot Stage6 imuist, melekee täysi samat on). Malossin hiililuitu muistaakseni 0.30 tai 0.35mm läpillä.


-Lohkot on viilattu, valuvirheitä korjattu ja pistetty virtaa paremmin. Imupuolta varsinkin tuli viilailtua ku pösös vakiona aivan hirveän pienet. (Laitan kuvat viilauksista).


Plussia ja minuuksia


+ Toimii kaikki valot, vilkut, jarruvalot jne👍🏻


+ Pirteä, kiihtyy reippaasti saa keulittua ja kaks päälä saa olla varovaine ettei selältee mee😂


+ Tekniikka hyvässä kunnossa


+ Koneesta vaihettu petarit 100km sitten ja stefat

(stage6 rt)


+ Lämpömittari.


+ Rekisteröity kakspaikkaseksi viime kesänä.


+ Digitaalinen mittari josta näkee nopeude, kierrokset ja bensan tilanteen.


+ Tuorevoitelu (jotkut tykkää jotkut ei mutta hyvinhän tuo on pelittänyt ongelmitta).


+ Denson iridium tulppa niin ei ainakaan pitäisi mennä hajalle.


+ Hyvät äänet.



Sitten miinuksiin.


-Kiksi ei toimi ku ainaki vapaaratas mennyt rikki, sähköstartilla lähtee hyvin käyntiin kuitenkin.


- Penkinpäällinen revennyt.


- Hiukan varisäädöt hukassa ja kaasarisäädöt mutta yritän tässä säädellä.


- Etulokarissa hieman on jälkeä kun on tullut keulittua (ei ole halennut kuitenkaan).


- Etujarru on huono et pitäs todennäkösesti ostaa uus jarrusatula ja levy. Pystyy silti käyttämään👍🏻.


- Takavalo pienellä patentilla kiinni mutta ompaha näyttäny nyt pysyvän👍🏻 (ei näy mitenkään ulospäin).


- Vähän käytönjälkeä joissain katteissa mutta ei todellakaan turhan paljoa.


- Varikopan lakka päässyt huonoksi bensan takia.



Pösön maalasin tossa noin kuukaus vai kaks sitten spraymaalilla. Hioin katteet ja laitoin pohjamaalin, maalin ja lakan. Sanonvaa ku jokku maalaa suoraa päälle😂 Maalipinta on ihan hyvä ainakin minun mielestä.


Vuosimallista en ole aivan varma mutta sen tiedän että Euro1 lohkoilla on eli parhailla.


Mukaan saa kaikki vakio osat paitsi vakio tankoa ja tangonkatetta jne ei ole. Myös jotain rullia, vastapainejousta ja parit läpät ois mukaan.👍🏻


Tule vaa reippaasti kyselemmään jos jotain on tai haluat lisää kuvia!!!! Parhaiten mut saa kii wapissa +0442427417 tai snäpissä. Snäppi on: Lokolooti

Voi myös täällä nettimotossa laitella viestiä.

Ota yhteyttä
Miska Hämäläinen
Ohjeita turvalliseen ajoneuvokauppaan

Peugeot Speedfight 2  4 Lue 86 Peugeot Speedfight 2 -arvostelua

Skootterit

Myyjä

Jäsenenä 1 vuosi
Miska Hämäläinen
Yksityinen myyjä
Miska Hämäläinen, Raahe, Pohjois-Pohjanmaa
Kaupat fiksummin? InstructionPyydä myyjältä Fiksua kauppaa, jossa kauppakirja ja maksu hoidetaan luotettavasti palvelumme välityksellä. Fiksuun kauppaan voi hakea OP Yrityspankki Oyj:n tarjoamaa rahoitusta.
Kysyttävää kohteesta?
Soita
 
Puh.
Matkapuhelin
  • Kaikkien pankkien asiakkaille
  • Rahoituspäätös jopa heti
  • Maksuton hakemus, ei sido rahoituksen ottoon
  • Ensimmäinen lasku on aina koroton ja kuluton
Miska Hämäläinen
Kaupat fiksummin?
Pyydä myyjältä Fiksua kauppaa, jossa kauppakirja ja maksu hoidetaan luotettavasti palvelumme välityksellä. Fiksuun kauppaan voi hakea OP Yrityspankki Oyj:n tarjoamaa rahoitusta.
Lue lisää
  • Tunnistettu myyjä ja omistajuus
  • Kauppakirjan sähköinen allekirjoitus
  • Turvallinen maksu

Laske vakuutuksen hinta tälle moottoripyörälle

IF
Myymässä moottoripyörää, mopoa tai mönkijää?
Valitse sopivin tapa:
1. Perusilmoitus Nettimotossa
2. Fiksut kaupat Nettimotossa
3. Kilpailuta ostajaliikkeet Baanassa
Lue lisää
Ohjeita turvalliseen ajoneuvokauppaan

Peugeot Speedfight 2  4 Lue 86 Peugeot Speedfight 2 -arvostelua

Skootterit
Myymässä moottoripyörää, mopoa tai mönkijää?
Valitse sopivin tapa:
1. Perusilmoitus Nettimotossa
2. Fiksut kaupat Nettimotossa
3. Kilpailuta ostajaliikkeet Baanassa
Lue lisää

Peugeot Koeajoja

Sivun alkuun