Auton hankinnan vuoksi ylimääräiseksi jäävä huippusiisti skootteri. Varmuuden vuoksi huollettu liikaakin. Oli jo jotain tehtykkin meille tullessa, kaikki vaijerit ,pyöritin ja mittarikin oli uusittu. Muistaakseni lukema oli alle tuhannen silloin. Meidän aikana uusittu paljon:uudet lukot ja avaimet, imusarja, kaikki koneen laakerit, runko-,perän-, varikopan ja takavetokiekon laakerit ja nokan. Samalla uusittiin ketjut, ohjaimet, kampiakseli, pyttysarja. Muuta: uudet peilit iso alamuovi, takalokari, takakumi, ilmanputsari, startti, takaboxi ja teline, koneen kumityynyt, staattori, akku ja sen kansi, ja tietenkin öljyt myös perään ja tulppa, uusi kaasari. b-letku,tupit . Variaattori on uusi stage6 ja hihna uusi ja perässä taisi olla vanhempi narakun kytkin.
Huoltoja tehty hiukka eri aikoihin, ja osasta taitaa olla kuittejakin tallella. Eli melkein koko tekniikka...
Auton hankinnan vuoksi ylimääräiseksi jäävä huippusiisti skootteri. Varmuuden vuoksi huollettu liikaakin. Oli jo jotain tehtykkin meille tullessa, kaikki vaijerit ,pyöritin ja mittarikin oli uusittu. Muistaakseni lukema oli alle tuhannen silloin. Meidän aikana uusittu paljon:uudet lukot ja avaimet, imusarja, kaikki koneen laakerit, runko-,perän-, varikopan ja takavetokiekon laakerit ja nokan. Samalla uusittiin ketjut, ohjaimet, kampiakseli, pyttysarja. Muuta: uudet peilit iso alamuovi, takalokari, takakumi, ilmanputsari, startti, takaboxi ja teline, koneen kumityynyt, staattori, akku ja sen kansi, ja tietenkin öljyt myös perään ja tulppa, uusi kaasari. b-letku,tupit . Variaattori on uusi stage6 ja hihna uusi ja perässä taisi olla vanhempi narakun kytkin.
Huoltoja tehty hiukka eri aikoihin, ja osasta taitaa olla kuittejakin tallella. Eli melkein koko tekniikka uutta ja kauppaan kuuluu UUDET taka sivumuovit ja iso keula muovi. Viimeisessä kuvassa niin hyvin tehtaan jäljiltä pakattu että en viitsinyt avata. Nämä laittamalla pyörästä tulee uuden näköinen. En ole raaskinut asentaa, koska näitä ei enää saa mistään . Ihan siisti noilla nykyisilläkin, ovat ihan ehjät, pientä kulumaa ja naarmua tietty on.
Harmi luopua , mutta ei tule olemaan käyttöä pitkään aikaan , muutenkin parkkiruutu on liian pieni. Ei ole kuitenkaan pakkomyynnissä. Hinta lukee ilmoituksessa.