Hyvin toimiva ja nätti Yamaha seuraavalle!
Pyörän ulkonäköön on panostettu paljon, esimerkiksi runko, swingi, takahäkki ruiskumaalattu. Katteita uusittu ja laitettu tarrasarja päälle, vanteisiin laitettu 50/50 sinivalkoset pinnapillit ja paljon muuta kaiken näköistä pientä👌 On pysynyt erittäin siistinä.
Tekniikaltaan on muuten vakio paitsi Leovincen putkistolla ja rajoittomattomalla cdiillä sekä kaasari vaihdettu 19 milliseen, ja rattaiden välityksiä hieman vaihdeltu.
Koneremontti on vasta tehty noin 150km sitten, vaihdettiin kampiakseli, kaikki laakerit ja stefat sekä mäntä ja kansi. Osa näistä löytyy ainakin kuitit viellä todisteeksi.
Myös perushuolto äsken tehty, eli vaihteisto öljyt, jäähdytys nesteet ja uusi tulppa.
Kokonais kilometrit hieman alta 17tkm eli ikäisekseen erittäin vähän.
Moposta on...
Hyvin toimiva ja nätti Yamaha seuraavalle!
Pyörän ulkonäköön on panostettu paljon, esimerkiksi runko, swingi, takahäkki ruiskumaalattu. Katteita uusittu ja laitettu tarrasarja päälle, vanteisiin laitettu 50/50 sinivalkoset pinnapillit ja paljon muuta kaiken näköistä pientä👌 On pysynyt erittäin siistinä.
Tekniikaltaan on muuten vakio paitsi Leovincen putkistolla ja rajoittomattomalla cdiillä sekä kaasari vaihdettu 19 milliseen, ja rattaiden välityksiä hieman vaihdeltu.
Koneremontti on vasta tehty noin 150km sitten, vaihdettiin kampiakseli, kaikki laakerit ja stefat sekä mäntä ja kansi. Osa näistä löytyy ainakin kuitit viellä todisteeksi.
Myös perushuolto äsken tehty, eli vaihteisto öljyt, jäähdytys nesteet ja uusi tulppa.
Kokonais kilometrit hieman alta 17tkm eli ikäisekseen erittäin vähän.
Moposta on tuorevoitelu poistettu eli öljyt sekoitetaan suoraan tankkiin kun on 2tahti mopo kyseessä, voin paikanpäällä opetella jos tarvetta👍
Kulutus on aika maltillinen ja tankin tilavuus taisi olla 7l ja sillä pääsee aika pitkälle, riippuen toki ajotyylistä🙂
Mopossa on myös matkustajan jalkatapit sekä rattilukko.
Historiasta sen verran että ostin tämän 8.5.26 ja kävin koko mopon läpi ja laitoin sen taas ajokuntoon kun oli seissyt edellisellä omistajalla aika monta vuotta käyttämättömänä kun oli jäänyt mopoajoilta.
Eli itelle oli kiva pikku projekti ja nyt joutaa seuraavalle kun iteltäkin löytyy jo ajokortti autoon. Pyörä on iskän nimissä.
Kuljetus onnistuu lisähinnasta n.2h sääteelle.
Tervetuloa koeajolle ja hieromaan kauppoja, nopeilla kaupoilla voidaan hintaa viellä hieman katsoa👍
Yhteydenotot mieluiten watsapin kautta tai soittamalla 0456992766 - William Öhman.
Kirjekavereita en kaipaile joten jos rahoja ei löydy tai ei ole vanhemmilta lupaa niin älä ota yhteyttä niin säästyy molemmilta aikaa👌