Pyörää on säilytetty lämpimässä tallissa kaikki nämä vuodet - pidetty koko ajan ajoon valmiina ja välillä vähän ajettukin.
Kyllä, mittarissa on oikeasti vasta 11 tkm! Pyörä ei juuri uutta häpeä.
Aivan huippu sport-touring pyörä ABS-jarruilla.
Täystehoinen eli riittävät 100 hv. Erittäin mukava ajettava, eikä kulutuskaan päätä huimaa.
Öljyt+suodatin vaihdettu n. 1000km välein. Käynnistetty vähintään 2kk välein ja käytetty lämpimäksi. Akkua (vahdettu 2024) ylläpitoladattu säännöllisesti.
Renkailla ajettu rauhallisesti 2000 km, pintaa kuin uusissa, eikä tunnu lipsuvan normaaliajossa. Eivät ole juurikaan kovettuneet oikeanlaisessa säilytyksessä.
Laitettu:...
Pyörää on säilytetty lämpimässä tallissa kaikki nämä vuodet - pidetty koko ajan ajoon valmiina ja välillä vähän ajettukin.
Kyllä, mittarissa on oikeasti vasta 11 tkm! Pyörä ei juuri uutta häpeä.
Aivan huippu sport-touring pyörä ABS-jarruilla.
Täystehoinen eli riittävät 100 hv. Erittäin mukava ajettava, eikä kulutuskaan päätä huimaa.
Öljyt+suodatin vaihdettu n. 1000km välein. Käynnistetty vähintään 2kk välein ja käytetty lämpimäksi. Akkua (vahdettu 2024) ylläpitoladattu säännöllisesti.
Renkailla ajettu rauhallisesti 2000 km, pintaa kuin uusissa, eikä tunnu lipsuvan normaaliajossa. Eivät ole juurikaan kovettuneet oikeanlaisessa säilytyksessä.
Laitettu:
- Ixil slipari (irrotettava db-killer)
- Oxford kahvanlämppärit (tehoa on vaikka pakkasiin)
- Kappa spoileriplexi
- Kilpiteline
Vakio-osat tulevat mukana.
Olen nyt henkisesti valmis luopumaan tästä upeasta pelistä. En vain muilta harrastuksiltani ehdi tätä ajaa - ja ajettavaksihan nämä on tehty.
Tämä on markkinoiden paras PC41-mallin CBR. Joten hinta on aika lailla kohdillaan.
Ja hei! EI VAIHTOA mihinkään muuhun kuin rahaan. En tarvitse mitään, kaikenlaista jo löytyy.
Laita viestiä (milloin vaan) tai soita ( arkisin klo 14-22, vkl milloin vain)
045 657 8886