Tästä lähes vakiokuntoinen ja hyvin pidetty Aerox. Juuri katteet maalattu ruiskulla, minkä jälkeen mopolla ei ole ajettu. Todella siistissä kunnossa kuten kuvista näkee. Sähköt ja muu tekniikka todella asiallisessa kunnossa, ei siis räpellyksiä.
Tekniikka:
- Yamaha alkuperäinen sylinteri 50cc (1tkm, vaihdettu viime kesänä)
- Gianelli Go pakoputki
- 12mm kaasutin sähköryypyllä
- Variaattorissa kevyemmät rullat (5g)
- Hihna vaihdettu (viime kesänä)
Kyseinen yksilö on todella varmatoiminen, eikä suurempia ongelmia ole ollut. Yksi aikaisempi omistaja ennen minua, jolla mopo oli käyttämättömänä useita vuosia. Mopolla ajettu yksi kesä minun omistuksen aikana. Nopeus -ja polttoainemittarit toimii. Ainut vika on se, että matkamittari pysähtynyt joskus.
Lisätietoja mopoon liittyen saat kysymällä, joihin vastailen mielellään! Tule siis rohkeasti esittämään näkemyksesi hinnasta! Hinta aika tiukka, mutta pieni tinkivara löytyy aina!
Lähtee ainoastaan rahalla!
Tästä lähes vakiokuntoinen ja hyvin pidetty Aerox. Juuri katteet maalattu ruiskulla, minkä jälkeen mopolla ei ole ajettu. Todella siistissä kunnossa kuten kuvista näkee. Sähköt ja muu tekniikka todella asiallisessa kunnossa, ei siis räpellyksiä.
Tekniikka:
- Yamaha alkuperäinen sylinteri 50cc (1tkm, vaihdettu viime kesänä)
- Gianelli Go pakoputki
- 12mm kaasutin sähköryypyllä
- Variaattorissa kevyemmät rullat (5g)
- Hihna vaihdettu (viime kesänä)
Kyseinen yksilö on todella varmatoiminen, eikä suurempia ongelmia ole ollut. Yksi aikaisempi omistaja ennen minua, jolla mopo oli käyttämättömänä useita vuosia. Mopolla ajettu yksi kesä minun omistuksen aikana. Nopeus -ja polttoainemittarit toimii. Ainut vika on se, että matkamittari pysähtynyt joskus.
Lisätietoja mopoon liittyen saat kysymällä, joihin vastailen mielellään! Tule siis rohkeasti esittämään näkemyksesi hinnasta! Hinta aika tiukka, mutta pieni tinkivara löytyy aina!
Lähtee ainoastaan rahalla!