Myyntiin siisti ja hyvin pidetty Husqvarna TE 125. Pyörä toimii moitteettomasti ja sopii hyvin niin katuajoon kuin mutkapätkillekin. Ulkonäköä päivitetty tyylikkäästi ja pyörä herättää
Tosijaan rakenneltu talven aikana:
- runko maalattu illusion purple värillä
-kaiverrettu ruusukuviot syyläreihin
-maalattu pikku osaa(esim. Kaksivärinen tanko yms)
-näyttävä led etuvalo jotta näkee paremminkin
-uudet led vilkut eteen
-virtalukko
-uusi bud...
Myyntiin siisti ja hyvin pidetty Husqvarna TE 125. Pyörä toimii moitteettomasti ja sopii hyvin niin katuajoon kuin mutkapätkillekin. Ulkonäköä päivitetty tyylikkäästi ja pyörä herättää
Tosijaan rakenneltu talven aikana:
- runko maalattu illusion purple värillä
-kaiverrettu ruusukuviot syyläreihin
-maalattu pikku osaa(esim. Kaksivärinen tanko yms)
-näyttävä led etuvalo jotta näkee paremminkin
-uudet led vilkut eteen
-virtalukko
-uusi bud äänenvaimennin
-kiillotettu kaikki
-uudet jalkatapit
-kiinan osaa esim. Swinginsuojat
-samalla tarkasteltu konetta ja vaihdettu mäntä
2025 keväällä ostettu itelle 217h ajettuna, ja tehty heti kokokone remontti. Öljyjä vaihdeltu 15-20h välein ja samalla putsattu tai vaihdettu ilmanputsari, männällä tunteja nyt vähän yli 20h, eli huolettomia kilsoja on vielä edessä. Ollut paras pyörä minkä itse omistanut, ei ole tienvarteen jättänyt ja vetoa löytyy!
HUOM! Kuvissa ei ole etuvilkkuja, myydään etuvilkuilla niin että kaikki valot yms toimii!!! Ja nykyään käppäri kiinni, saa mukaan 50€ lisähinnasta
Pientä käytönjälkeä tottakai löytyy mutta ei mitään suurempaa tai mitään mikä haittaisi ajoa tai ulkonäköä liikaa! Näitä esim. Kaasukapula halki päästä(toimii hyvin ei huomaa ajossa)