Eli myynnissä ois tämmönen beta rr 50cc motard.
Mopo on ollut itselläni about 9kuukautta ja toiminut hyvin. Mopo on entisen omistajan mukaan ollut yhdellä aiemmalla omistajalla ennen häntä eli olen mopon kolmas omistaja. Ostin mopon aika raipissa kunnossa ja siitä lähtien moposta on tehty omaansilmään hienonnäköiseksi. Viimeisessä kuvassa näkyy minkälainen mopo oli kun sen ostin. Betaan on tehty vaikka ja mitä korjauksia ja tuunauksia.
Uusia/korjattuja osia:
-keulan stefat
-kytkinkopantiiviste
-uudet ketjut
-mg koppa ja...
Eli myynnissä ois tämmönen beta rr 50cc motard.
Mopo on ollut itselläni about 9kuukautta ja toiminut hyvin. Mopo on entisen omistajan mukaan ollut yhdellä aiemmalla omistajalla ennen häntä eli olen mopon kolmas omistaja. Ostin mopon aika raipissa kunnossa ja siitä lähtien moposta on tehty omaansilmään hienonnäköiseksi. Viimeisessä kuvassa näkyy minkälainen mopo oli kun sen ostin. Betaan on tehty vaikka ja mitä korjauksia ja tuunauksia.
Uusia/korjattuja osia:
-keulan stefat
-kytkinkopantiiviste
-uudet ketjut
-mg koppa ja eturattaansuoja combo
-tanko
-penkinpäälinen
-uusi etujarrusylinteri
- jalkatapit
-stunttitapit
-21mm phbg kaasari
-gianelli tehari
-voca carbon bestia änkkä
-kytkinvaijeri
-iskari pussi
-kiksi akseli
-virtalukko
-katteet
-eturatas
-50cc tpr
-katteet
-tarrasarja
Tekniikkana on 50cc tpr 21mm phbg kaasari 50/70cc gianelli tehari, voca carbon bestia änkkä, 14-65 välit.
Öljyt,jäähärit,tulppa vaihettu aina säännöllisin väliajoin. 50cc tpr ostin viikko sitten ja sillä on ajettu vasta 50km eli on vasta sisäänajossa.
Renkaat vaihdettiin myös noin kuukausi sitten.
Tarrasarja ostettu feratalelta jotka maksoi 210e ja siihen lisäksi katteet ja maski jotka oli 120e
-miinukset
- etuvaloa ei ole kytketty mutta semmonen maksaa jonkun 10e about. Takavalo toimii hyvin
-mopo ei lähde tällähetkellä käyntiin koska ilmeni jonkunlainen vika. Taitaa olla kaasari/imupuolenvika, ei ole moottoriperäinen vika . Itsellä ei ole enään motivaatiota katsoa mikä on vikana ja uutta menopeliä katsomassa niin myyn poisalta tämän.
. (VAIHTOJA MANKEIHIN 72-125). Tiktokista t.t33mu113 Näkee klippei betasta😉. Hinta nousee paljon jos kerkee. Korjata, mutta tällä hinnalla voi ostaa tässäkunnossa myös