Manki on hyvin pidetty yksilö, johon on ajansaatossa tullut paljon uusia katteita ja muita osia.
Mopon värimaailma on musta,punainen,harmaa. Mopo on mallia Conan, joka käyttää mopossa paljon skyteamin osia, esim: runko, moottori, keula, ovat kaikki Skyteamin tekemiä.
Tekniikka on hyvin huollettu vakio ST-50
(50cc) moottori. Mopo käy hyvin ja käynnistyy ryyppy päällä kovilla pakkasillakin. Pakkasesta puhuen mukaan tulee uudet Duron 8" nasta Renkaat, jos sellaiset haluaa.
Siihen on ostettu päällepäin näyttävien osien lisäksi 12V garagen tekemä söhkösarja, eli kiinan mopoihin tulevia sähkö ongelmia pitäsi olla vähemmän. Mopossa toimii kaikki sähköt, vilkut, pitkät, töötti ja mukaan tulee myös le-racingin digitaalinen nopeusmittari (e-hyväksytty)...
Manki on hyvin pidetty yksilö, johon on ajansaatossa tullut paljon uusia katteita ja muita osia.
Mopon värimaailma on musta,punainen,harmaa. Mopo on mallia Conan, joka käyttää mopossa paljon skyteamin osia, esim: runko, moottori, keula, ovat kaikki Skyteamin tekemiä.
Tekniikka on hyvin huollettu vakio ST-50
(50cc) moottori. Mopo käy hyvin ja käynnistyy ryyppy päällä kovilla pakkasillakin. Pakkasesta puhuen mukaan tulee uudet Duron 8" nasta Renkaat, jos sellaiset haluaa.
Siihen on ostettu päällepäin näyttävien osien lisäksi 12V garagen tekemä söhkösarja, eli kiinan mopoihin tulevia sähkö ongelmia pitäsi olla vähemmän. Mopossa toimii kaikki sähköt, vilkut, pitkät, töötti ja mukaan tulee myös le-racingin digitaalinen nopeusmittari (e-hyväksytty).
Vaikka Mopo on hyvin huollettu, niin kuluma jälkiä on
Mopossa ei toimi sähköstartin Katkaisija, mutta sähköstartti itsessään on uusi ja toimiva. Virtalukon oikealla puolella on pieni reikä valonkopan sisälle, mutta uuden saa halvalla netistä. Mopon alkuperäinen led-mittari toimii, mutta se on tarkoitettu efi mankeihin, jota kyseinen mopo ei ole. (Töötti toimii vaikka se ei ollut kuvissa paikallaan).
Mopon mukaan saa myös varaosia ja alkuperäiset paperit, joissa lukee kaikki tarvittava ja huolto-ohjeet.