Tästä kelpo mopo kesän loppu rientoihin. Koko kone on käytetty auki ja osia uusittu keväällä. Mopon mukana tulee joitain muita mopo osia kuten katteita ja valomaski. Pyörästä löytyy Husqvarna SM 125 USD-keula, hienot HM:n omat pinnavanteet, käsisuojat ja siistit tarrat. Olen aina käyttänyt 10w-40 vahteistoöljyä mopossa ja vaihtanut säännöllisesti. Kokonaiskilometreistä ei ole tietoa koska alkuperäistä mittaria ei ole ollut minulla. Itse olen ajanut pyörällä noin 1tkm-2tkm.
Sitten vähä tekniikasta enemmän:
-50cc airsal aluminum sport n.1tkm
-Enox tehari
-Välit 11-53 (muita rattaita saa mukaan)
-Malossi vl6...
Tästä kelpo mopo kesän loppu rientoihin. Koko kone on käytetty auki ja osia uusittu keväällä. Mopon mukana tulee joitain muita mopo osia kuten katteita ja valomaski. Pyörästä löytyy Husqvarna SM 125 USD-keula, hienot HM:n omat pinnavanteet, käsisuojat ja siistit tarrat. Olen aina käyttänyt 10w-40 vahteistoöljyä mopossa ja vaihtanut säännöllisesti. Kokonaiskilometreistä ei ole tietoa koska alkuperäistä mittaria ei ole ollut minulla. Itse olen ajanut pyörällä noin 1tkm-2tkm.
Sitten vähä tekniikasta enemmän:
-50cc airsal aluminum sport n.1tkm
-Enox tehari
-Välit 11-53 (muita rattaita saa mukaan)
-Malossi vl6 läppärunko hiilikuituläpillä
-Dellorto PHBN 17.5mm kaasari
-Pikakaasu
-Polini 5 levyiset kytkinlevyt n.1tkm
-Voca äänenvaimennin
-Jasil high tech kampi n.1tkm
-SFT yhden sormen laakeroitu kytkinkahva
Tällä tekniikalla kulkee noin 70kmh.
Plussat:
-Kaikki tiivisteet uudet (Kytkin- ja magneton koppa, vesipumppu, sylinterin tiivisteet)
-1tkm sitten rempattu moottori jolloin vaihdettu kampiakseli, petarit, sylinterisarja, kaikki stefat, ensiörattaan mutteri ja joitain muita pieniä osia sekä katsottu vaihteiston kunto.
-Alle 100km sitten vaihdettu kokonaan uusi vesipumppu ja sen Stefa.
-Ei tiputa mitään öljyjä tai jäähdytys nesteitä.
-Talvella vaihdettu Kytkinkeskiö.
-Uudet äänenvaimentimen villat
-Uusi takarengas
Miinukset:
-Jarruvalot ei toimi koska ei oo liitetty.
-Mittari heittää nopeutta hieman yläkanttiin
Pyörässähän ei siis tekniikaltaan ole mitään vikaa, ainoat viat ovat kosmeettisia. Tulkaa vaan rohkeasti ottamaan yhteyttä numeroon 045 2235202😁. Ei vaihtoja.