Tällä pyörällä ja näillä varusteilla tein mm. puolen vuoden ja 14 maan Euroopankiertueen. Elämäntilanteeni muututtua olen nyt laittamassa pyörän eteenpäin seuraavalle onnelliselle omistajalle. Pyörä on täysin valmis uuteen lähtöön. Bensaa vain tankkiin.
Pyörä on varusteltu huolella soolomatkailijalle, laadusta tinkimättä, silmälläpitäen toimivuutta pitkillä reissuilla vaihtelevissa olosuhteissa. Laite on aivan huippupeli, oli sitten kyseessä itäeuroopan (tai suomen..) rospuuttoiset takatiet tai Italian Dolomiitit. Kevyt heitellä serpoissa ja tehoa piisaa. Eikä vierasta moottoriteitäkään. Umpimetsässä rymyämiset olen jättänyt taitavammille.
Kaikki huollot + lisätankin asennuksen on tehnyt Motopalvelu Niemitalo. Huollot olen teettänyt aina etupainotteisesti. Huoltokirja on sähköinen.
Huoltoväli on 10000...
Tällä pyörällä ja näillä varusteilla tein mm. puolen vuoden ja 14 maan Euroopankiertueen. Elämäntilanteeni muututtua olen nyt laittamassa pyörän eteenpäin seuraavalle onnelliselle omistajalle. Pyörä on täysin valmis uuteen lähtöön. Bensaa vain tankkiin.
Pyörä on varusteltu huolella soolomatkailijalle, laadusta tinkimättä, silmälläpitäen toimivuutta pitkillä reissuilla vaihtelevissa olosuhteissa. Laite on aivan huippupeli, oli sitten kyseessä itäeuroopan (tai suomen..) rospuuttoiset takatiet tai Italian Dolomiitit. Kevyt heitellä serpoissa ja tehoa piisaa. Eikä vierasta moottoriteitäkään. Umpimetsässä rymyämiset olen jättänyt taitavammille.
Kaikki huollot + lisätankin asennuksen on tehnyt Motopalvelu Niemitalo. Huollot olen teettänyt aina etupainotteisesti. Huoltokirja on sähköinen.
Huoltoväli on 10000 km. Viime huolto oli n. 20 000 km kohdalla, jolloinka myös rattaat ja ketjut vaihdettiin. Kaikkinensa pyörässä ei ole koskaan ollut mitään vikaa. Renkaissa on reilusti pintaa.
Pyörä on ulkoisesti erittäin siisti. Takakatteissa hieman hiertymää laukkujen alla. Kytkinkopassa lievää hiertymää saappaasta. Satulassa pientä värjäymää ajohousuista.
Pyörähän on sama, muovien väriä lukuunottamatta, kuin KTM 690 Enduro R ja Husqvarna 701, jotenka vakio-ominaisuudet ovat identtiset:
-Quickshifter, toimii ylös ja alas vaihtaessa
-2 ajomoodia + kaikki pois
Kaikki alkuperäiset vaihdetut/poistetut osat tulevat mukaan. Alkuperäiset työkalut ovat tallessa.
Varustelistaa:
Pyörässä kiinni:
-Rade Garage 5,5 litran lisätankki (rangea jopa 350km)
-Remus slipari, KTM:n sertifioima Power part, tüv hyväksytty.
-takajousen preload pikasäätö
-jäykempi takajousi,orggis mukaan
-kaatumaraudat
- tarakka+lisälevy, Perun Moto
-Adv Spec kevyt rally/navitorni/"tuulilasi", 12 v ulostulolla. Kuvista poiketen navi tornissa ei ole navigaattorin telakkaa.
-stydimpi jarrupedaali, 3D moto
-kahvansuojat
-kahvanlämmittimet orig. KTM
-taka-apurungon/tankin vahvemmat pultit, Perun Moto
Laukut:
-Mosko Moto Reckless 80. Markkinoiden toimivin ratkaisu pehmeiden pakaasien rintamalla. Erona alkuperäiseen takalaukku on 50 litrainen. Yhteensä kapasiteettia n. 110 l. 100% vedenpitävät. Yksi muovisolki on semisti rikki, muttei menoa haittaa.
-Lisäksi tulee pari Savotan pussia ja laukut kaatumarautoihin. Eivät ole ihan vedenpitäviä.
-Mosko Moto Hood 5 tankkilaukku + kännykkätasku laukun päällä. Täysin vedenpitävät. Sis. Kiwi usb-lataus hubin 12v ulostulosta.
Kaupanpäälle voin vielä penkaista varastoistani erinäistä remmi, kumikäärme, tavaraverkko, suojapeite ym. matskua.