Siitäpä lähtis talven aikana projektoitu derbi seuraavalle huom: kahdessa ensimmäisessä kuvassa nykykunto… kaks johtosarjaa on heittää mukaan toiset on tehty mvt sähköille ja toiset on tehty ducateille
Tekniikkana toimii: 77br, 26mm pwk jota on porattu 2,5mm, ducatin sähköt rajoittamaton, yasuni r3 putki, cr85 aidot vforce3, doppler er1 kampi, c3 petarit ja tpr kevlar kytkinlevyt(on myös laittaa polinit) sähköistä sen verran
Talvella uusittu, penkinpäällinen, tanko, ilmanputsari, voca highflow imukaula, ketjut, iskaripussi, bensahana on/off, ketjuohjain, käynnistyspoljin ja uusi rajoittamaton cdi/puoli, Talvella maalailtu runko ja swingi ruiskulla ammatilaisen toimesta ja joitakin pieniä osia on maalattu spraymaalilla mutta pinta ei ole paha
Vakio osia on...
Siitäpä lähtis talven aikana projektoitu derbi seuraavalle huom: kahdessa ensimmäisessä kuvassa nykykunto… kaks johtosarjaa on heittää mukaan toiset on tehty mvt sähköille ja toiset on tehty ducateille
Tekniikkana toimii: 77br, 26mm pwk jota on porattu 2,5mm, ducatin sähköt rajoittamaton, yasuni r3 putki, cr85 aidot vforce3, doppler er1 kampi, c3 petarit ja tpr kevlar kytkinlevyt(on myös laittaa polinit) sähköistä sen verran
Talvella uusittu, penkinpäällinen, tanko, ilmanputsari, voca highflow imukaula, ketjut, iskaripussi, bensahana on/off, ketjuohjain, käynnistyspoljin ja uusi rajoittamaton cdi/puoli, Talvella maalailtu runko ja swingi ruiskulla ammatilaisen toimesta ja joitakin pieniä osia on maalattu spraymaalilla mutta pinta ei ole paha
Vakio osia on heittää mukaan jonkin verran ja toinen rabasan kone myös ja cdi ja puola vikasen mvt premium sähköt
Hinta ei todennäköisesti miellytä niin heitä ihmeessä oma näkemys ja vaihdossa voi ehdottaa peeveitä tai skoottereita mutta mopo ei ole todellakaan pakkomyynnissä vain testimielessä myynnissä. Halvalla en ole luopumassa priimasta moposta
Yhteydenotot nettimotossa tai snp: Nupstyy